Var inte oroliga..

Jag lever, har bara haft ont om tid eller nåt.
Hur mycket vill ni bli uppdaterade?
Jag kör en snabbis:
Helgen bestod av en lugn fredag med mys framför tv:n, i lördags var det fest.
Förfest hos Carro och sedan utgång. Vi var typ inga nollor men faddrar duger lika bra;)
Söndagen (igår) var vi på IKEA en sväng, sen tog vi det mest lugnt och på kvällen gjorde jag en varm smörgåstårta. Som blev så himla god, Oscar var överlycklig, det är nog nästan hans bästa mat?

Idag har jag haft föreläsning om Vetenskapsteori, som tro det eller ej var intressant. Vi hade även information om sekretess och tystnadsplikt, och hela klassen fick skriva på att vi lovar att inte skvallra;) Det gäller dock inte privat, tur för mig som gillar att skvallra!

När jag kom hem så pluggade jag faktiskt lite (kors i taket) och sedan fick vi tummen ur och åkte till SATS.
Äääääntligen. Nu är jag på gång, det var skönt att träna lite,även om jag bara körde crosstrainer 30 min och sen liiiite lite överkropp. Imorgon ska jag träffa en PT, han heter Erik och han ska fixa ett program till mig så jag blir smal,vältränad,solbränd och lycklig.
Iallafall kanske få igång min kondis litegrann....

Nu känns det bra att ha uppdaterat, pust...


För några dagar sen orkade jag fixa byrån i sovrummet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0