1 Februari

Att det redan är Februari? Vad hände med Januari? Tiden går nästan läskigt fort, måste komma ihåg att ta vara på tiden mera. Mer Carpe Diem åt folket!

Jag har varit produktiv idag hitills iallafall, jag har:
-ringt vårdcentralen om mina allergier
-tankat bilen
-tränat
-småhandlat på ICA
-hämtat ut min nya dator...

... för ja, jag beställde datorn igår eftermiddag och den kom idag, hur sjukt är inte det? Hur snabba kan de vara?
Inte mig emot iochförsig, men lite läskigt är det allt...
Den är så fin dator, perfekt storlek, så lätt och platt och fiiiiin! Ska lägga upp bilder på den, menjag ska se om jag kan få igång den och så kanske med?!

Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig inte så fräsch efter ett härligt, svettigt pass på Sats! Jag ska gå bort till vårdcentralen och göra lite olika tester, bl.a på fisk,damm och kvalster och lite allt möjligt, jag är allergisk mot det mesta känns det som så det kan vara bra att testa lite...I eftermiddag ska jag träffa Hanna för en fika, hon är nyinflyttad här för att plugga, precis som jag:)
Ikväll ska jag och O på hockey tillsammans med Emma och Joakim! Färjestad-Luleå, tror jag det var? Jag älskar att gå på hockey, det är så spännande och man blir värsta engegerad i matchen, även om man inte ens gillar sport!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0