Hemtenta

Hejsan!
Det var inte igår, har legat däckat i feber och liksom inte haft bloggen som prio ett tyvärr.

Nu sitter jag på universitetet tillsammans med Sofie och vi skriver på våra hemtentor, det går väl sådär, hade ganska bra flyt när jag kom igång och skrev men desto längre dagen går desto trögare går knappandet på tangenterna...
Bokade en tid förrut på vårdcentralen för jag har haft så ont i bihålorna sön,mån och tisdag, men idag känns det bättre, det kanske beror på att jag äter massor ipren för jag har så ont i en visdomstand. Som grädden på moset är jag fortfarande snorig och har ont i halsen, men förutom det är det toppen. Jag saknar träningen,jag saknar att vara pigg och fräsch. Det blir nog bättre imorgon får vi hoppas.

Jag har satt en egen deadline på hemtentan och den är imorgon! För på fredag tuffar bilen mot Motala, efter ett besök på vårdcentralen för att gå igenom resultaten på mina allergitest som togs för några veckor sedan.
Det ska bli jättekul att andas lite Motala-luft igen, jag behöver det för att samla kraft inför juridikkursen. Känner mig ganska sliten och trött också så ett litet miljöombyte vore kanon!


Nu ska jag fortsätta skriva om socialt arbete och arbetsmodeller hit och dit.

Hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0