Orka...

Har haft några gräsliga veckor med förkylningar,feber och problem med min visdomstand..Nu hoppas jag att det ska vända, för jag är trött på att må dåligt...
Så nu bestämmer vi att jag är FRISK! Så, vad skönt det känns ahh.. äntligen frisk.

Orkar inte uppdatera er om vad jag har gjort de senaste veckorna, men jag kan ju säga dagens aktiviteter.
Började denna härliga fredag med föreläsning på universitetet, sean har jag och Emma varit på maxi och storhandlat med resten av Karlstads befolkning, en lönefredag som denna... Nu har jag proppat in allt i kylskåpet och väntar på att Sofie ska komma, vi ska färga håret på henne:) Till kvällen ramlar några tjejer till in och det blir fredagsmys med tacos och film. Skönt och lagom lugnt, för mig som inte har tillfrisknat helt än.

Hittar inte min kamera så det blir bildlöst idag tyvärr...
Nu ska jag plocka undan lite innan Soffipropp kommer..

Ha en mysig kväll!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0