Panik i allmänhet

Alltså ibland blir jag så stressad över ingenting att jag tror att jag ska dö, att hjärtat ska hoppa ur kroppen typ, och det är över små, skitgrejer med...Idag blev det så när jag kom hem från universitetet, och skulle "städa lite" för Sanna kommer hit idag, och att jag tar hem någon i ett ostädat hem händer bara inte. Jag är lite manisk nästan, men det ska va RENT och STÄDAT! Inget annat. När jag klev innan för dörren hade KAOS tittat förbi en sväng, och då kom den, stressen, hjärtat slog och jag bara såg allting som behövde göras och jag fick typ panik... Alltså jag bara undrar, när började vi leva som hippies?
Nu har jag städat lite så det ser lite bättre ut, men absolut inte okej. Jag mår fortfarande dåligt över att Sanna ska få se mitt hem som den sanitära olägenhet den är idag. Det är i vilket fall för sent, för jag ska gå och möta henne snart, hon slutar 16,30 i skolan. Jag kanske hinner diska?


Jag ser ganska glad ut, trots att hjärtinfarkten är nära....


Vitrinskåpet förstör mitt liv litegrann, ser ni hur det ser ut?!!
åhhhh nu kommer paniken igen..... inte ens i närheten av klart och grejer över allt och hjääääälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0