Så var Dermlogicas produkter



Ett ord; U N D E R B A R A !

Jag som inte tål något med parfym, och är känslig mot det mesta i hudvårdsproduktväg tycker att dessa tuber var fantastiska. Rengöringen sved på mig ifall huden var irriterad, vilket den har varit lite, tror det beror på dels att det är sjukt torr luft i skolan och -14 ute i luften, men även att det tar några dagar för huden att vänja sig vid nya produkter. När man har använt rengöringen så har jag smörjt in mig med ett serum och över det en återfuktare, och då är man alldeles babylen i fejset. Riktigt sköna produkter, men de är så dyra. Ett riktigt stort MINUS!

Jag beställde ju ett startkit, med rengöring,ansiktsmask,serum,återfuktare och en spray som är sjukt bra, den går att spraya på närsomhelst på dagen, även över smink(!!) Hur bra som helst om man känner sig lite torr, då sprejar man på lite bara och poff, ett nytt fräscht ansikte! Inga av produkterna gör att man ser fet eller kladdig ut, utan det blir väldigt fräscht och de jämnar även ut irritationer och ojämnheter.

Kan prata hur länge som helst om hur bra jag hittills upplever grejerna, men jag kommer nog beställa hem mer av detta, mitt ansikte mår mycket bra och det får väl vara värt några extra kronor då...

Dermalogicas UltraCalming-kit får 4 av 5 toasters!

Det blir minus för priset, och vissa produkter känns inte så dryga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0