Baby, you´re a firework

God kväll!
Jag är så himla trött men kände att det var dags att uppdatera blöggen lite, har inte hänt något intressant förutom att de skjuter varandra om nätterna utanför mitt hus. Känns som ett tryggt område det här...

Idag har varit en bra dag, som har innehållit plugg,tjejfika och ett ica maxi-besök, och så har vi städat lägenheten och jag har lagat mat tills imorgon, för mamma och pappa kommer på besök, och då var jag smart och förberedde mat så har vi mer kvalitetstid imorgon. Jag gillar att vara effektiv, och det passar mig faktiskt att va;)
Så nu sitter jag i soffan och kollar på Dum & Dummare, jag älskar Jim Carrey, man skrattar ju bara man ser honom.

Imorgon ska vi åka och hämta ett vitrinskåp! Kommer bli jättefint i vårat vardagsrum tror jag.

Innan jag somnar så säger jag GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0