Back in time

God kväll på er!
Tänkte titta in och skriva några väl valda ord såhär mitt i natten, jag är ensam hemma för Oscar är iväg och åker skidor. Har haft Emma och Sofie här ikväll och det har varit jättemysigt, vi har lagat god mat och tittat på The Last song, den var bra, men Miley Cyrus ska nog hålla sig till att sjunga, hon var ingen vidare skådespelare.
Natten till idag sov min kära Sofie bredvid istället för Oscar och det dög minst lika bra. Idag var vi på bergvik och tittade, vi fick med oss lite skor hem, vilket jag faktiskt behövde, jag hatar att köpa skor, så nu är jag glad att jag har två nya par att använda. Men som sagt inatt får jag sova själv för Sofie hade match tidigt imorgon, fast det är ganska skönt att vara själv? Jag är ju aldrig det så det är nog nyttigt för mig.

Igår kväll bowlade vi, det var väldigt roligt, men jag har träningvärk idag.. Haha illa! Nu ska jag läsa tredje boken om Eva som är heroinist, GUD vilka bra böcker, jag sträckläser dem och kan nästan inte slita mig!



Jag har ju inte visat min nya kärlek heller, här är den! Jag älskar min stora,fina, röda klocka.
GOD NATT<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0