Blir inte alltid som man tänkt sig...

...vi hade tänkt helt annorlunda till seminariet än hur det skulle vara, men det spelade inte så stor roll, vi presenterade våran del så som vi hade tänkt (förutom power-pointen då) och det blev bra! Seminarieledaren var nöjd med oss, och då är vi också nöjda! Så då kan vi bocka av en examinering på denna 4-veckors kurs, nu har vi en hemtenta och en fältstudie kvar att göra.

Nu sitter jag och skriver ner saker i min nya fina kalender som jag ska komma ihåg att göra, jag ska ta tag i massa saker nu som jag inte brytt mig om tidigare. Jag har t.ex skrivit längst upp på morgondagens to-do-list att ringa vårdcentralen, jag vill göra allergitest för allt som finns typ, för jag tycker jag är allergisk mot det mesta. Jag har beställt en dator också! En lite mindre 13-tum som bara väger 1,5kg! Slipper jag bära tungt till skolan:)


Ikväll ska jag nog lasera vitrinskåpet, om jag törs, hon på coop-bygg igår skrämde mig för hon sa att det blir fläckar om man råkar stanna till med svampen, och nu är jag rädd att jag ska ha ett prickigt,fult och inte alls mysigt vitrinskåp när jag är klar....
Håll tummarna för mig är ni snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0