Borta bra, men hemma bäst

Idag var jag och Oscar ovanligt pigga, trots festligheter igår, så vi passade på att ha en mysig dag ihop på stan med shopping och fika, hur mysigt som helst. Vi handlade massor fint till lägenheten, och jag ska visa allt, men jag orkar inte fota allt ikväll, plus att det är så himla rörigt här, vi har möblerat om, rensat lådor och garderober så det är inte riktigt klart än! Det är så skönt att få ordning på saker, vi har det alltid fint och städat på utsidan, men bakom dörrar och skåpluckor är det KAOS!

När vi kom hem på eftermiddagen kände jag mig inte alls lika pigg som innan, så jag valde att stanna hemma ikväll, skulle egentligen haft spelkväll med tjejerna, men mår man inte bra ska man vila. Så nu ligger jag i soffan med datorn i knät och har den där Cinderella story på i bakgrunden, det måste vara den töntigaste filmen ever?
Tacka vet jag Rocky, det är bra filmer det;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0