deppelipdeppdag

God kväll!
Jag har precis fixat till mig lite, har gått runt i mysbyxor och flötigt hår hela dagen, och är man deppig innan så blir det fan inte bättre av att se ut som en uteliggare. Idag har nämligen varit en tråkig dag, redan igår kväll kände jag att det kom krypandes i kroppen, jag vet inte alltid varför det blir så men idag misstänker jag att det dels beror på att jag är väldigt trött efter veckan som gått och att jag är stressad inför tentan nästa vecka, då blir allting till värsta problemen till mig, mår man lite dåligt så är inget bra längre, jag kan hitta fel på det mesta de här dagarna. Det bästa är nog bara att vara lite deppig ibland, man kan inte alltid vara på topp och vissa dagar måste man få gnälla och tycka livet är grått och tråkigt. För det mesta tycker jag livet är toppen, men idag är det tråkigt... De dagarna saknar jag min familj och vänner som är utspridda lite längre ner i landet.

För att inte deppa ihop helt, och det är trots allt lördag så ska jag snart gå och möta Wictoria vid bussen och sen gå till Lovisa, ska bli kul att se deras nya lägenhet:) Jag tror jag kommer bli glad när jag får träffa dom:)

Jag ska kolla om jag har några micro-pop i skafferiet, för jag ska ju inte äta godis och sånt mera, men lite popcorn borde ju vara som att äta majs, och det åt jag ju förrut i tacosen;)




Så jäkla bra man sitter, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0