för bredvid ditt namn står ett namn till

Hej på er!
Nu sitter jag i skolan och har verkligen kört fast i min essä, är inne på sida nr 4 men nu står det still. Har skrivit om ganska många gånger och i de tidigare essäerna så blev det så himla personligt, men i den här blev det för ytligt tycker jag,eller jag vet inte, kanske bättre det. Skit samma. Jag har kört fast och kollar resor,bloggar och det mesta annat förutom att plugga.
Vi ska nog gå och äta snart för det kurrar riktigt bra i magen och har gjort sedan halv elva, så snart blir det nog en sväng ut från vårt lilla rum.

Idag ska jag börja träna igen också, pga av våran lilla resa runt i sverige över jul och att jag blev sjuk när vi kom hem så har jag inte tränat på över två veckor, och nu har jag liksom tappat sugen, så fort man kommer ifrån det så tappar jag lusten att gå till gymmet. Jag avundas de som går förbi på sina raska morgonpromenader medans jag ligger bokstavligen deckad i sängen varje morgon, och det som kör sina hårda pass på gymmet medans jag har legat i soffan och kollat på diverse meningslösa serier och filmer på eftermiddagen. Men idag blir det ändring, jag ska gå med i hurtig-klubben igen, fast jag har inte någon vidare lust längre. Jag vet iallafall att så fort jag kommer till gymmet så kommer nog suget tillbaka, det brukar vara så. Då kommer jag längta efter mjölksyra och träningsverk!


Bjuder på en bild från julafton, jag och Loke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0