listen to my story

Hej hej!
Jag sitter med essän, att det ska vara så svårt? Vill bara ha den klar men jag känner mig inte riktigt nöjd, ska finslipa på den idag, det är dagens uppgift.
Hade en jättemysig kväll igår, men alltså vilket väder? På dagen vräkte snön ner så man knappt såg 1m framåt, och på kvällen öste regnet ner, kan det inte bara bli vår?
När jag vaknade imorse var Oscar redan uppe som vanligt, och pluggade, men då gjorde vi massa god frukost och satt framför tv:n och kollade klart på sista Gudfadern. Alltså de filmerna, jag blir lika deprimerad varje gång och tjuter i slutet, haha! De är så sorgliga men bra, riktigt bra:)

Oscar åkte till skolan förrut och jag försöker plugga, men sneglar på tv och kollar bloggar istället.
Nu SKA jag plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0