Ny vecka, nya möjligheter!

God morgon!

Jag har precis kommit in från en härlig morgonpromenad, tanken var ju att jag skulle åka till gymmet, men jag vaknade alldeles täppt i näsan ( har känt mig hängig hela helgen) så jag tog näspray och kröp tillbaka under täcket och läste lite i "Etik och socialtjänst", jag kände mig för pigg för att ligga still, men det är dumt att träna när man inte är helt hundra, så en promenad var ganska lagom!

Nu sitter jag och Thure och äter knäckebröd, jag har leverpastej och gurka på mina och Thure äter sina naturella... oså dricker jag ett jättegott the som Oscar hade fått igår när han var på Coop, ett ekologiskt the från Friggs som smakar äppelpaj! M U M S!







Såhär ser det ut precis bakom universitetet, ingen storstadskänsla här inte, haha



Så himla gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0