One night in Bangkok

God kväll!
Jag sitter uppkrypen i soffan och tittar på Filip och Fredriks nyårsprogram, så himla roligt, jag har ännu mera ont i magen nu för jag har skrattat så mycket.
Är trött, men glad! Har haft en himla bra dag, var i skolan mellan 9-17, först med Sofie och sedan med Oscar och hans civilingenjörskompisar, jag kände att jag riktigt passade in med dom, borde nog byta program?
På vägen hem stannade vi på Coop för att köpa mjölk vilket tog en timme? Vi hamnade i kö kan man säga.

Väl hemma lagade jag mat och städade hela lägenheten, medan Oscar CYKLADE in till stan (6-7km) i snöstorm på min cykel för att väl framme konstatera att gymmet stängde 30 min innan han kom fram. Så då cyklade han 6-7km hem igen i snöstorm på min cykel, och för att citera honom så "försökte han njuta av cykelturen, trots det..."
Förlåt, men jag tycker det är skitkul! Det är fruktansvärt underhållande att leva tillsammans med herr Hammarstedt ska jag säga, det händer alltid massa sjuka grejer med honom i närheten. I like it big time.




Jag vill bara avsluta med att säga att de borde media-tränat Lars Ohlys blivande fru litegrann innan hon fick vara med i Filip och Fredriks program, för FY FAN VAD HON ÄR PINSAM!


Kommentarer
Postat av: Anna H

vad kul att du skriver igen....jag träffa Oscar på maxi...kul att se han....men var var du? Lycka till med studierna....kram anna

2011-01-06 @ 09:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0