slit dig och kom loss

Hej hej!
Idag är jag sliten, och jag gillar INTE det. Var så trött imorse men jag lyckades ändå vara på KAU straxt efter 8,00 imorse. Så inte så illa av mig ändå. Satt fram till tre med Sofie och pluggade faktiskt HELA dagen idag, internet funkade knappt så jag kunde varken läsa bloggar eller kolla facebook allt för mycket, vilket gjorde att jag istället fick massor plugg gjort. Jag gav upp pga av magvärk, som tillhör vardagen nuförtiden, har ALLTID ont i magen, varför?! Jag lade mig i soffan när jag kom hem och fortsatte plugga, så nu ska jag ta några knäckemackor och sedan åka till  Sats och cykla lite, kommer bli så hiiiiimla tungt idag, men jag måste. Eller? Ska jag stanna i soffan och vila bort träningsvärken sen igår?

...to be continued


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0