Take it all, take it all away

God morgon!
Jag fick precis världens sug efter att skriva. Har inte haft lust att blogga på väldigt länge, men idag bara kom den, haha plötsligt händer det.
Vad händer då i Sara Hart´s otroligt spännande liv? Joo det ska jag berätta...
Idag gick jag upp innan nio (är mycket stolt). Jag har badat och ätit frulle nu, känner mig ganska pigg, trots att jag är förkyld och har problem med magen, den gör så ont, men det går nog över snart. Men det har suttit i sedan lördags kväll, och jag hatar att ha ont, speciellt när man inte vet varför, jag blir så orolig jämt och tror jag ska dö nästan, vilket förmodligen inte gör magen bättre. Är lite hypokondriker, men det har faktiskt blivit bättre med åren.  När jag var liten trodde jag att blåmärken var cancer och trodde jag var döende titt som tätt.

Oscar är i skolan sedan ett bra tag tillbaka, han är så duktig, jag önskar jag hade hälften av hans självdisciplin, men det lär aldrig hända... Det ska pluggas här idag så nu ska jag fixa till mig och förbereda lunchen som jag ska bjuda på. Tror det blir potatis- och purjolöksoppa? Här vräker snön ner idag så det kanske kan passa;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0