Vitaminbomb

Hej på er!
Jag har haft en mycket bättre dag idag, och har haft en riktigt mysig söndag. Imorse gick Oscar och jag till skolan ihop och satt och pluggade några timmar, sedan gick vi hem och åt lite sen lunch/middag och så åkte vi till maxi och handlade massa god mat.
Men alltså kul att det töar och att det är isgata överallt, jag har varit nära att dra omkull säkert 25 ggr idag när jag har varit ute, inte så jättekul, och jag med min höga ålder lär säkert bryta lårbenshalsen då liksom, kul.

Ikväll ska jag krypa upp i soffan, dricka citron-te, äta frukt och ladda inför några hektiska pluggdagar, då måste jag vara fokuserad och pigg så jag ska verkligen ladda ikväll och köra järnet fram till torsdag, då det är tentadags igen. Känns som det alltid är veckan innan tenta? Tiden går så fort.





Det här borde ju pigga upp en trött och sliten Sara?


Ta hand om er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0